Strony

wtorek, 28 października 2014

Zima, zima, zima- DT Scrapki.pl

Hej, hej! Witajcie po dłuższej przerwie.

Mam wrażenie, że zima czeka już tuż, tuż za rogiem. Dni stały się na prawdę krótkie, a noce mroźne (może u Was jest inaczej? ;-) ). Gdyby nie fakt że dzień mija mi teraz zbyt szybko to wszystko byłoby ok, ale ma to też swoje plusy ponieważ wcześniej przychodzi wieczór - a wraz z nim relaks i scrapowanie. 
Dziś chcę Wam pokazać, że kolekcje Makowego Pola - "Palimpsest" i "Silva Rerum" świetnie nadają się, właśnie do zimowych, mroźnych prac, dlatego powoli wprowadzę Was w klimat świąt. Te kolekcje niedawno trafiły na nasze sklepowe półki i od razu znalazły swoich sympatyków- w tym mnie.
Listę materiałów znajdziecie na naszym sklepowym BLOGU SCRAPKI.PL






Pozdrawiam Mariusz

11 komentarzy:

  1. WOW! This card is FABULOUS! LOVE all the details! Could you please tell me if the STAR is a die and if so, who makes it! It's just gorgeous and PERFECT for this creation! Thanks for any info you can provide. If you'd like to email me the information, my email address is: akadafney@yahoo.com and my blog if you'd like to take a peek is DAR'S CRAFTY CREATIONS Thanks in advance for your kindness.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiało nieco chłodem...
    Świetna karteczka !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie fantastyczna szkoda, że ja takiej nie wymyśliłam bo chętnie bym takimi cudami obdarowała swoją rodzinę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. чудесные, сказочно-новогодние!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.