Strony

wtorek, 1 kwietnia 2014

Wyjątkowe chwile

 Witajcie 

Nie będzie dzisiaj żadnych żartów i kawałów ;-) Chciałem Wam pokazać co udało mi sie stworzyć z rzeczy jakie nabyłem podczas sobotniego SCRAPOWISKA w Łodzi. Było naprawdę super! Poznałem nowe, kreatywne duszyczki, spotkałem dobrych znajomych i co najważniejsze był mój ulubiony sklep SCRAPKI.PL w którym znajdziecie piękne RÓŻE widoczne w pracy poniżej. Papiery to lekko tuszowane Wyjątkowe Chwile ze Studio75.pl




Dziękuję Wam za tak liczne odwiedziny i pozostawione komentarze. Jesteście wspaniali i wyjątkowi!!! ;-)

Pozdrawiam Was ciepło!
Mariusz

13 komentarzy:

  1. Śliczna kartkeczka!! Gratuluję wytrwałości w wycinaniu ( listków szczególnie;)) opłaciła się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kompozycja, piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, jak wszystkie Twoje prace :) Takie dzieła i mnie mobilizują do podjęcia przygody ze scrapbookingiem. Pozdrawiam i zapraszam na mój raczkujący blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna kartka piękne kolory, idealna kompozycja! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka !!!
    Fajne papierki i ładnie okwiecone.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna , kwiecista, fajna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Papierki obłędne, a kartka jak zawsze zachwyca! Tekturka wyłaniająca się spod róż wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kompozycja kwiatowa - piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful card I like the flowers and the design.
    Kevin

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.