Strony

środa, 27 listopada 2013

Święta z Primą Marketing

Dzisiaj cieplutko u mnie na blogu, dzięki papierom Primy Marketing. Sunrise-Sunset Kolekcja autorstwa Finn (Ani Dąbrowskiej) moim zdaniem świetnie nadaje się do świątecznych projektów co dziś będę starał się Wam udowodnić. Do jej stworzenia zainspirowało mnie wyzwanie, które jakiś czas temu ogłosiła Prima Marketing. Jako że dawno nie brałem udziału w wyzwaniach postanowiłem spróbować swych sił.
Mam nadzieję, że dostarczy Wam tyle ciepła ile mi dostarczyła radości podczas tworzenia.
Prosta, ciepła i przede wszystkim świąteczna. 





Pozdrawiam Was gorąco
ScrapMan

17 komentarzy:

  1. Kochaniutki przestań już te kartki robić, bo przez Ciebie w depresję popadnę haha...
    Cudna jak wszystkie inne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest CUDNA! Strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest naprawdę obłędna! Strasznie podobają mi się te ciepłe kolory, wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna - nigdy tej akurat kolekcji nie podejrzewałam o świąteczny potencjał, a tu proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potencjał Marta jest w każdym przedmiocie- trzeba tylko innym okiem na to spojrzeć :*
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  5. Kartaka super, bardzo ciepła

    OdpowiedzUsuń
  6. No, proszę - jakiś czas tu nie zaglądałam..., a tu się dzieeeeje!!!
    Cudowna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzieje, dzieje cały czas :) Raz lepiej, raz gorzej ale cały czas do przodu :)
      Dziękuję.

      Usuń
  7. Bardzo ciepłe kolory - wydawałoby się, że niekoniecznie świąteczne, a tutaj niesamowicie pasują.
    Cudna, klimatyczna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam. Jesteście wspaniałe. Ułyszeć tyle pozytywnych, miłych i ciepłych słów motywuje i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna! Kolory są cudowne, całość kojarzy mi się z ogniem w kominku i kropeczkami lukru na pierniczkach. Idealnie na Święta...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolorki! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stunning card - one of my favorites. Thanks for playing along with Prima's 12 Days of Christmas Cards

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.