Strony

sobota, 20 kwietnia 2013

Monochromatycznie w kolorze niebieskim

Bardzo lubię prace w odcieniach jednego koloru. Wbrew pozorom nie łatwo jest stworzyć taka pracę ponieważ nie wystarczy nam jeden papier :) Ja w swojej połączyłem kilka papierów w różnych odcieniach niebieskiego bo ten kolor jakoś pozytywnie mnie nastraja i ma w sobie coś tajemniczego a zarazem magicznego. Może to kwestia tego, że przywodzi ma myśl morza, oceany i niebo?
 Wszystkie papiery pochodzą z kolekcji UHK Gallery Oczywiście napędem do działanie było Diabelskie wyzwanie, na które także Was zapraszam. A to już moja malutka kartka :)






Kartka wędruje na wyzwanie NA STRYCHU

W pracy jak widać użyłem perełek w płynie i posyłam ją na wyzwanie UHK Gallery 
Pozdrawiam ScrapMan.

9 komentarzy:

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.